חברה לאיתור נזילות מים: החכמה היא לאתר את הנזילה, גם כשאינה גלויה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

בתעשיית תיקון נזקי מים, השאלה אינה אם דליפות עלולות להתרחש, אלא מתי הן מתרחשות, מסביר רוברט אלון, מאתר נזילות מים עם ניסיון ומומחיות של שלושים שנים בתחום. 

אלון מנהל את ר.א.א.מ. מאתרים בע”מ, חברה לאיתור נזילות מים, עם שירותים שכוללים איתור מדויק של דליפות מים גלויות ונסתרות, במטרה למנוע נזקים חמורים יותר, ולהדריך אנשים לשים לב לחיסכון במים באמצעות הזמנת שירות קבוע של איתור דליפות.

חשוב להבין שנזילות מים יכולות להתרחש בכל זמן ובכל עת, ובכל מבנה שהוא, בין אם מדובר על בית מגורים פרטי, דירה בבניין משותף או בית עסק בן קומה אחת או יותר. במרבית המקרים, הנזילות אינן מודיעות על קיומן, אלא הדיירים או העובדים נוכחים לגלות אותן רק כאשר הן כבר יצרו נזק לא קטן. 

מים שקטים חודרים עמוק

זהו אינו פתגם בלבד, אלא המציאות העגומה של בעלי בתים רבים. לכן, כדי לאתר את הנזילה מבעוד מועד ולהקטין את הנזקים או אפילו למנוע את היווצרותם, יש להיעזר בחברה המבצעת איתור נזילות או איתור חדירת מי גשמים. 

יחד עם זאת, מאחר שאיתור של הנזילה החמקמקה היא משימה מורכבת הדורשת את מיומנותם של אנשי מקצוע מנוסים. חברת ר.א.א.מ. מאתרים בע”מ מסבירה על החשיבות של שכירת שירותי חברה לאיתור נזילות מים, ובדיקה קבועה של הצנרת בבית, כי רק מפני שאינכם שומעים צלילי מים דולפים, אין פירוש הדבר שלא קיימת בצנרת נזילה סמויה.

איתור נזילת מים בבית 

אחד הפרמטרים המהותיים ביותר בבחירת חברת איתור נזילות היא המיומנות והניסיון שיש לה ולעובדיה במשימות האיתור והבדיקה, והיכולות המקצועיות והטכנולוגיות שלה. לא כל חברה או איש מקצוע העוסקים בצנרת המים, ליקויי בנייה או שרברבות יודעים כיצד לאתר באופן מעמיק ומקצועי את מוקדי הנזילות בצנרת הבית או בצנרת הבניין המשותף. 

באופן דומה, לא כל חברה העוסקת בבנייה או איטום מיומנת באיתור ליקויים באיטום בתקרה או ברצפה. לכן, בכדי לבחור חברה שמספקת שירותים איכותיים של איתור נזילה סמויה או איתור נזילות מים בכל מקום אחר בבית או בבניין, יש לבחון ראשית את הניסיון, הידע והיצע השירותים שלה, כדי להבין אם השירות המוצע אכן יסייע לכם לפתור את בעיית הנזילה.

איתור נזילה סמויה 

בניגוד לליקויים אחרים בבית, כגון מקרר שמתקלקל, מזגן שמסרב לקרר או גינה מוצפת במי גשמים, נזילות בתקרה או ברצפה לרוב אינן מודיעות על קיומן. האינדיקציה הוויזואלית העיקרית להימצאות נזילה בבית היא עובש בתקרה, מים נוטפים מגג הבית לתוך הסלון או חדר השינה או שכנים המגיעים להתלונן על עובש, טיח מתפורר או מים המופיעים בתקרה שלהם. 

לכן, חברה לאיתור נזילות מים שמספקת שירותי איתור נזילה סמויה, או כזו שנחבאת מתחת לקרקע או לרצפה, חיוני למניעת תרחישים מורכבים ויקרים. 

השירות כולל שימוש בציוד מקצועי וטכנולוגי מתקדם, כגון סיב אופטי, מד לחות או צילומים תרמיים, המאפשרים לאתר את מוקדי הנזילות השונים, מבלי לקדוח בקרקע או בתקרה, כדי לאתר נזילות סמויות בתקרה או ברצפה, לאמוד את היקף הבעיה ולתכנן פתרון טוב וארוך טווח לבעיה. 

אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחומם

בנוסף ליכולת לספק שירות מיומן ומקצועי, חברה לאיתור נזילות מים צריכה להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם לפתרון הבעיה. צוות העובדים צריך להיות מורכב מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, בעלי ידע, בקיאות ומומחיות בתחום האינסטלציה בכלל ואיתור הנזילות בפרט. 

באמצעות הניסיון המקיף של המאתרים, ניתן ליצור פתרון המתאים באופן ייעודי לבעיה עמה אתם מתמודדים, בין אם מדובר על נזילה בתקרה ובין אם מדובר על חדירת מי גשמים. זאת, בהתאם למאפייני הדירה, הבית הפרטי או בית העסק שלכם, צרכיו ומטרותיו, ומבלי להפריע יתר על המידה לפעילות השוטפת של דיירי הבית או העובדים. 

גילוי נזילות בחדרה

בחירת חברה לאיתור נזילות מים, שמתמחה בתהליכי איתור חדירת מי גשמים או בגילוי נזילות בכל מקום בבית או בבניין, צריכה להתבסס גם על מקום הפעילות של החברה. 

גם אם מצאתם חברה מקצועית לאיתור נזילות, אבל השירות מתבצע באזור הדרום בלבד, ואתם גרים באזור הצפון, מוטב שתמצאו חברה שמספקת שירותי גילוי נזילות בחדרה, או באזור הצפון. 

חברת ר.א.מ.א מאתרים בע”מ – לשירותכם

חברת ר.א.מ.א מאתרים בע”מ היא חברה לאיתור נזילות מים, שמספקת שירותים מקצועיים באיכות גבוהה, עם ניסיון וידע מקיף ומיומנות בתחום איתור הנזילות, כולל איתר נזילות סמויות, תוך שימוש בציוד מקצועי ומתקדם.

השירות שלנו כולל צוות מקצועי ומיומן שמספק את השירותים בכל הארץ, ואנחנו מסייעים לבעלי בתים לאתר בזמן דליפות צנרת או לבצע הלך בדק בית, למניעת אסונות או מצבים מצערים שיצריכו תיקונים יקרים בהמשך.

יש לנו ניסיון עשיר בתהליכי איתור נזילות מים בבית, או בתיקון ליקויי בנייה וצנרת, ובמשך יותר משלושים שנות פעילות החברה, אנחנו מספקים  סיפקנו שירותי איתור נזילות לאלפי לקוחות מרוצים. 

מערך שירותים מקיף

מערך השירותים שלנו כולל, בין היתר, שירותי איתור נזילה בתקרה או ברצפה, בבית פרטי, בדירה בבניין משותף או בבית עסק, ואנחנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר בתחום, הכולל בין היתר:

  • סיבים אופטיים לבחינת נזילות עמוקות וסמויות.
  • מד לחות לאיתור מוקדי רטיבות בחללי הבית, בקירות או ברצפה.
  • וצילומים תרמים המסייעים לבחון את הצנרת מבפנים, מבלי לקדוח שלא לצורך. 

וזה לא הכול. השירותים המקצועיים והאיכותיים שלנו זמינים בפריסה ארצית, כך שתוכלו לקבל שירותי איתור נזילות בחדרה, או במקומות אחרים ברחבי הארץ. 

שאלות ותשובות

איך חברה לאיתור נזילות מים מאתרת נזילות?

מכשיר מתקדם לאיתור נזילות מאפיין ומבחין בדליפות מים דרך מערכת ההפצה. הטכנולוגיה המתקדמת מודדת את החוזק האמיתי של קיר הצינור על ידי הצבת מצלמה תרמית שמאתרת את המיקום המדויק של הדליפה.

מה עושה מומחה לאיתור נזילות מים?

מומחה גילוי נזילות בקיא בטכנולוגיה המתקדמת לאיתור דליפות מים גלויות ונסתרות, באמצעות שימוש במערכת כלים ייחודית שמיועדת לאיתור מדויק של מקור הדליפות. תהליך זה מסייע לתיקון הנזילה בגישה היעילה והחסכונית ביותר.

איזה מידע נדרש כדי לאתר נזילה ביעילות?

ככל שלנציגי חברה לאיתור נזילות מים יש יותר מידע על מאפייני הנזילה, כך ניתן לאתר מהר יותר את הבעיה.
לפני תהליך איתור נזילות מים בבית, נציגי חברות איתור נזילות בחדרה, או בכל מקום אחר בארץ, מבקשים מבעלי הבית לאסוף כמה שיותר פרטים על האזורים בהם מתרחשת הנזילה, סימנים על התקרות, הקירות והרצפות, התפתחות עובש, צלילי דליפות מים, וכל פרט אחר שיכול לאפיין את סוג הנזילה וחומרתה.

מה הקשר בין דליפות מים לבין בעיות אינסטלציה אחרות?

יש מספר עצום של בעיות שגורמות לדליפות מים, כמו למשל צנרת ישנה, סחף או הזזה של בסיס הצנרת, וגורמים רבים אחרים שאחראים לדליפות. הנזילות עלולות גם לגרום לבעיות צנרת נוספות כולל לחץ מים נמוך, חלודה של צינורות, ופיצוצי צנרת.
לנציגי חברה לאיתור נזילות יש את הכישורים והכלים הטכנולוגיים להערכת הנושא וקביעת חוות דעת מקצועית לגבי הסיבה או המאפיינים של הבעיה.

מאמרים נוספים