בדק בית בנתניה

בדק בית בנתניה

לפני כניסה לבניין חדש, דירה חדשה או דירה ישנה, שווה לחכות עוד יום – ולבדוק שהכל תקין. בין היתר, זה לעשות בדק בית לנזילות ונזקי מים שעלולים להעיד על נזקים חמורים. אנחנו מבצעים בדק בית בנתניה למען כניסה בראש שקט לדירה, באיתור המקצועי והאיכותי ביותר.

החשיבות הרבה של ביצוע בדק בית

הדירה החדשה בנתניה יכולה לחכות עוד יום – חשוב שתבדקו שהכל תקין.

בדק בית לבניין שזה עתה הסתיימה הבנייה שלו או לפני כניסה לדירה ישנה היא חשובה ביותר. עדיף לטפל בליקויים באופן מידי ולפני כניסת הדיירים והצבתם של כל פריטי הריהוט המעוצבים בבית. אם לאחר תקופה קצרה של שהות בבית החדש, יגלו הדיירים את הרטיבות ויצטרכו לשבור קיר זו עוגמת נפש, תסכול וחוסר נעימות רבה.

לקוחות רבים אשר קונים דירה חדשה מחברה קבלנית, אינם מודעים לחשיבות הרבה של ביצוע של בדק בית מעמיק של כל המערכות המים ביוב וניקוז בדירה, טרם הכניסה לדירה החדשה.
ר.א.מ.א מאתרים בע”מ ממליצים לפני רכישה, לבצע בדק בית עוד לפני קבלת הדירה מהקבלן או ביצוע רכישה של דירה יד שניה מהבעלים.

על ידי בדיקה מקיפה, ניתן לגלות מה מצב הצנרת בבית, אם מצריך טיפול? גם בקבלת דירה חדשה מקבלן, לעיתים קורה שקופסאות הביקורת של הצנרת מלאות בפסולת בניין, דבר שעלול לגרום לתקלות מיותרות במהלך השימוש התקין בצנרת.

לתיאום בדק בית בנתניה

בדק בית יסודי ומקצועי

לאחר ביצוע בדק הבית,  ניתן לקבל דו”ח מקיף על כל הבדיקות שנעשו כולל צילומים ואז ניתן לדעת האם צריך לטפל? ובמה יש לטפל.

מומחה לאיתור נזילות יכול לתת את חוות דעתו וזה גם יכול להיות קביל בבית משפט לכל עניין ודבר.
בבדיקת בדק בית לפני קבלת הדירה מקבלן, הקבלן מחתים את הדייר שהוא מקבל את הדירה תקינה, ובאותו זמן, הלקוח לא מודע בכלל למצב האינסטלציה בבית ולמידת התקינות שלה. וכך יוצא שאם יש בעיה, זו כבר לא בעיה של הקבלן וכל טיפול יהיה על חשבון הדייר.

לכן כדאי לפני קבלת הדירה, מומלץ להזמין מומחה לאיתור נזילות מים ולבצע בדיקה כללית של הצנרת.

הדירה החדשה עדיין באחריות?

יש לבצע בדק בית בשנה הראשונה כדי לוודא שהכול תקין ואין ליקויים. אם יתגלו ליקויים, הקבלן יצטרך לבצע את התיקונים הנדרשים במסגרת שנת האחריות.

מקרה לדוגמא: כאשר הצוות שלנו הגיע לביצוע בדק בית בנתניה, הסתבר שבעת הנחת הצנרת לא קיבעו את הצנרת. זוהי פעולה חשובה מאד במחשבה לטווח הארוך וזאת כדי שהצנרת לא תזוז במקרים של תזוזת קרקע או רעידת אדמה. השינוי החד עקב התזוזה עלול לגרום לכך שחיבורי הצנרת ייפתחו ולכן תיווצר בבית הצפה של כל המים שקיימים בצינור, עד שיסגרו את ברז המים הראשי.

רכישה של דירה יד שניה

רכישת דירה יד שניה היא אומנם זולה יותר מדירה חדשה אך עלולות בכל דירה הפתעות לא נעימות רבות בתחום האינסטלציה. זו הסיבה שקיימת חובה לבצע בדק בית לדירה יד שניה לפני החתימה על החוזה הן אם מדובר בדירה שנבנתה לפני שנים בודדות והן אם מדובר בדירות שנבנו לפני כמה עשרות שנים.

הקונה מצא דירה שמתאימה לו מבחינת סביבת מגורים, גודלה של הדירה והעלויות שלה, אך הוא אינו מודע למצבה הפיזי. בבדיקה שאנו עורכים אנו מגלים פעמים רבות שקיימות בעיות גדולות בנושא הצנרת, מים ביוב וניקוז. ברבים מהבתים הללו הצנרת מפוצצת ויש נזילה קבועה של מים שיוצרת רטיבות על הקירות.

יש מקרים שבהם אנו רואים בעת ביצוע בדק בית בחדרה כי בעל הנכס צבע את הקיר לפני המכירה ולכן אי אפשר לעלות על זה. אך בבדיקה מעמיקה שלנו באמצעות המצלמה התרמית הכול מתגלה.

יש גם מקרים שבהם אנו מגלים שבבית הישן קיימת צנרת ברזל שהיא מלאה בקורוזיה ובחלודה ולכן זרימת המים היא מאד איטית. אין ספק שיש צורך להוציא את הצנרת ולהתקין במקומה צנרת PVC חדשה ואיכותית.

כאשר מבצעים בדק בית לדירה יד שנייה והלקוח הפוטנציאלי מקבל הצעת מחיר של עבודות השיפוץ הנדרשות, הוא נכנס למשא ומתן מחודש עם בעל הנכס כדי שיפחית בעלות הדירה כיוון שמדובר בהוצאה כספית לא מתוכננת שאינה אמורה ליפול כל כולה על רוכש הנכס.

לולא ביצוע בדק בית בחדרה טרם החתימה על החוזה, עלול להיווצר מצב שבו הבעלים החדשים יגור בדירה כמה חודשים ואז ייחשף לתקלות הללו ולכן כל העלות הכספית הלא מתוכננת של הטיפול בצנרת תיפול עליו.

בדק בית בנתניה מהיר ומקצועי

צרו קשר עכשיו

שירותים נוספים

איתור נזילות תת קרקעיות

איתור נזילה בבריכה

איתור נזילות בגז

צילום בנים הצנרת ע"י סיב אופטי

נסיון מקצועי

לקוחות ממליצים גוגל
(143)
5/5
(252)
4.76/5
המלצות פייסבוק
(116)
5/5