איתור נזילות בחיפה

איתור נזילות בחיפה מקצועי ויסודי עם ציוד מתקדם – ראמא מאתרים.

אנחנו בראמא מאתרים מגיעים לאיתור נזילות בחיפה, לאיתור נזילות מקצועי, יסודי ואמין. הדבר הראשון שצריך להתבצע כשמזהים רטיבות הוא איתור נזילות – ואנחנו עושים את זה עם הציוד המתקדם ביותר, הטכנולוגיות החדשות ביותר ומביאים ניסיון של שנים רבות בתחום.

ניסיון, מקצועיות ואמינות הם הערכים שמובילים אותנו, שכן מדובר בתחום שאין להתפשר עליו. איתור נזילות הוא הדבר הראשון (!) שצריך להתבצע כשמזהים רטיבות בבית.
איתור הנזילות מתבצע בעזרת ציוד מתקדם ביותר בשוק. בזכות הניסיון שלנו והטכנולוגיה החדשה אנו מצליחים לאתר גם את הנזילות הקשות ביותר. זה בעזרת יכולת סקירה מקיפה של הבית.

איתור נזילות בחיפה מהיר ומקצועי

איתור נזילות מקצועי ויסודי

איתור הנזילות בראמא מאתרים מתבצע בעזרת הציוד המתקדם ביותר בשוק, ציוד ללא תחרות! בזכות הניסיון הרב שלנו ובזכות הטכנולוגיות החדישות בהן אנחנו משתמשים, אנחנו מחזיקים ביכולת סריקה מקיפה וכך מצליחים לאתר גם את הנזילות הקשות ביותר.

לא מאתרים – לא משלמים!

באילו טכנולוגיות אנחנו משתמשים לאיתור נזילות?
בבדיקות שלנו אנו משתמשים במספר טכנולוגיות מצוינות:

מצלמה תרמית – מצלמה מתקדמת ורגישה היכולה לזהות שינויי טמפרטורה בחומרים. מצלמה תרמית היא פתרון איכותי במיוחד לזיהוי מקור רטיבות. מנעד המצלמה התרמית יכול לזהות מקור רטיבות באיזור קטן של הקיר בחדר השינה או זיהוי רטיבות בדופן הבניין.

צילום ע”י סיב אופטי – בעזרת סיב אופטי המחובר למכשיר מתקדם נוכל לזהות סדקים בלתי נראים בתוך צנרת הבית, המובילים בסופו של דבר לרטיבות בקירות.

איתור נזילה בגז – טכניקה ייעודית וייחודית במיוחד – למקרים מורכבים בצורה יוצאת דופן. הזרמת גז מיוחד לתוך הצנרת לזיהוי פגמים קטנים ביותר.

איתור נזילות בבניין - אולי הבעיה לא בצנרת שלכם

לפעמים, הבעיה לא בצנרת שלכם! אנחנו יכולים לאתר את מקור הבעיה. במידה ויש לכם שכנים מעליכם, ואתם סובלים מרטיבות בקירות, הבעיה עלולה להגיע מצנרת אחרת. הטכניקות המעמיקות והמקיפות שלנו לאיתור נזילות תמצא את מקור הבעיה ולהצביע בוודאות על הצורך בטיפול.

מאתר נזילות או אינסטלטור

לא כל אינסטלטור עם מצלמה תרמית ופטיש 5 קילו הוא מאתר נזילות. איתור נזילות היא ליגה משל עצמה הדורשת ניסיון הסמכות וציוד.

איתור נזילות בחיפה מחיר

לא מאתרים – לא משלמים!
עלות העבודה משתנה לפי מורכבות המקרה ומרחק הבית. הערכת מחיר בד”כ מתקבלת בשלב ראשוני לפי תמונות מהמקרה שלכם, יחד עם זאת רק בשטח ניתן לקבוע את עומק הסריקה.

ע”מ מקרים קודמים נוכל להעריך סדר גודל של איתורים.

מתי כדאי להזמין מאתר נזילות?

  • רטיבויות חוזרות כל חורף: במקרה של רטיבויות חוזרות, הפתרונות הזמניים הוא הבדיקות הקודמות לא מספיקים. אם רטיבות חוזרת, כנראה שמדובר במקור בעיה מסובך יותר ושטחי פחות – יש להעמיק ולמצוא אותה. לקרוא למאתר נזילות – עדיף מוקדם ממאוחר.

  • סימני רטיבות בקיץ (יכולים להעיד על נזק בצנרת) – רטיבות בקיר, ולא ירד גשם כבר מספר חודשים? מקור הבעיה הוא כנראה מורכב במיוחד. מאתר נזילות מקצועי, עם טכנולוגיות ייעודיות, יוכל למצוא את הנזקים הרלוונטיים בצנרת, במיקום המדויק.

  • חשבון מים גדול ולא פרופורציונלי – בדרך כלל מעיד על בזבוז. כשהרטיבות לא נראית, ונזקי המים בלתי ידועים, אך החשבון מטפס – זה סימן לבעיה מורכבת במיוחד. איתור נזילות מוקדם יוביל לחיסכון כלכלי משמעותי, גם בתהליך התיקון וגם בתשלום החשבונות.

  • סימני עובש בקירות חדרים והמקלחת – עובש במקלחות או בחדרים הוא מפגע בריאותי! במקרים כאלה איתור מקור הבעיה מהווה חשיבות עליונה! כל המתנה או פתרון זמני יוביל לחשיפה לנזקים בריאותיים לאורך זמן, מאתר נזילות מקצועי הוא הכרחי לתחילת טיפול מהיר ויעיל.

איתור נזילות בחיפה מהיר ומקצועי

צרו קשר עכשיו

שירותים נוספים

איתור נזילות תת קרקעיות

איתור נזילה בבריכה

איתור נזילות בגז

צילום בנים הצנרת ע"י סיב אופטי

נסיון מקצועי

לקוחות ממליצים גוגל
(143)
5/5
(252)
4.76/5
המלצות פייסבוק
(116)
5/5