איתור נזילות

זיהיתם רטיבות בקירות הבית? הקיר מתקלף?

היום כבר לא צריך לשבור קירות.
בעיות של נזילות ובעיות רטיבות ניתנים היום לטיפול מהיר ללא הרס וללא חפירה בקירות הבית לאיתור הנזילה.

חברת ר.א.מ.א מאתרים בע”מ, עם ניסיון של 30 שנה, מאתרים היום באמצעים טכנולוגים חדישים, נזילות בקירות, פיצוצים בצנרת ועוד, ללא שבירה וחפירה בקירות, אלה באמצעות שימוש במצלמה תרמית, העובדת בטכנולוגיית אינפרה אדום, לאיתור מיקום מקור הנזילה וסימונה, על מנת שהאינסטלטור יוכל לבצע תיקון ממוקד במקור הבעיה.

שימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות מים, מאפשר זיהוי מוקדי הרטיבות בקירות ומסלול נזילת המים. כמו כן ניתן ניתן לעקוב אחרי תוואי הצנרת בקיר או ברצפה לזיהוי מקור הבעיה. כל הבדיקה נעשית ללא לכלוך וחפירה מיותרת בקירות או הריצוף ועוזר בהחלט לחסוך כסף רב ע”י טיפול ממוקד ופרטני ע”י אינסטלטור.

למי הבדיקה מתאימה?

הבדיקה מתאימה לכלל סוגי הצנרות הקיימים כיום בשוק, בלי קשר למצב הצנרת עצמה. (צנרת נחושת, ברזל פלסטיק ועוד). וכן מתאימה לכלל סוגי הרצפות והקירות הן פנימים והן חיצוניים (גגות – יריעות ביטומניות, גגות PVC, מרפסות פנים וחיצוניות, רצפת פרקט, בטון ועד בתוך הבית ומחוצה לה).

בחדרי אמבטיה למשל, ניתן לאתר ולקבוע באופן מדוייק, היכן נמצאת הנזילה ובמה צריך לטפל, האם בצנרת? או באיטום או בניקוז.
הבדיקה אורכת כמה שעות, ולאחריה ניתן לקבל דוח מפורט עם המלצות לתיקון כולל צילומים של מקור הדליפה ותוואי הצנרת בקיר או ברצפה. הדו”ח יכול לשמש עם כחוות דעת מומחה בבית המשפט, לכל דבר ועניין.

ניתן לאתר נזילות מים, באמצעות טכנולוגית של צילום במצלמה טרמית  בכל סוגי המבנים, מבני ציבור, מרתפים, דירות פרטיות או דירות קרקע.

נשמח לעמוד לשרותכם, בכל שאלה ועניין.

איתור נזילות תת קרקעיות

אנחנו בראמא מאתרים מגיעים לאיתור נזילות תת-קרקעיות, מקצועי, יסודי ואמין.
פיצוץ בצנרת ונזילה תת קרקעית ניתנים היום לאיתור מדוייק על ידי ציוד מתקדם לאיתור נזילות מים תת קרקעיות.
ר.א.מ.א מאתרים בע”מ – החברה משתמשת בשני סוגי מכשירים לאיתור הנזילה: על ידי שמיעה או על ידי החדרת גז ידידותי לסביבה.

לעוד מידע לחץ כאן

איתור נזילות בבריכות

משנה לשנה, בריכות מים הפכו להיות נפוצות יותר בבתים פרטים והן בבניינים משותפים חדשים. בריכות פרטיות יכולות להוות מוקד לנזילות ונזקי מים – לא צריך להסביר למה. אנחנו בראמא מאתרים מבצעים איתור נזילה בבריכה ומבצעים בדיקה מקיפה שמטרתה לאתר סדקים, בעיות בצנרת או באיטום. בכדאי ליהנות מהבריכה לאורך זמן, יש לבצע מגוון בדיקות תקופתיות, שאחת מהן היא מדידת מפלס המים בבריכה. לעוד מידע לחץ כאן

שתפו אותנו!

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Facebook