איתור נזילה בבריכה

איתור נזילה בבריכה

בריכות פרטיות יכולות להוות מוקד לנזילות ונזקי מים – לא צריך להסביר למה. אנחנו בראמא מאתרים מבצעים איתור נזילה בבריכה ומבצעים בדיקה מקיפה שמטרתה לאתר סדקים, בעיות בצנרת או באיטום. איתור נזילות מים בבריכות יכול לחסוך לא מעט כאבי ראש ולמנוע התעסקויות מיותרות, ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה עם כלל הטכנולוגיות והניסיון הנדרשים ואף יותר

איך מאתרים נזילה בבריכה?

משנה לשנה, בריכות מים הפכו להיות נפוצות יותר בבתים פרטים והן בבניינים משותפים חדשים.
בכדאי ליהנות מהבריכה לאורך זמן, יש לבצע מגוון בדיקות תקופתיות, שאחת מהן היא מדידת מפלס המים בבריכה.

איבוד של סנטימטר אחד בגובה המים ליום הוא תקין, מעבר לכך יש חשד לנזילת מים בבריכה. בעת בדיקת נזילת מים בבריכה יש לבדוק מספר דברים: סדקים, צנרת, איטום.
אם מדובר בנזילת מים מסדקים במבנה הבריכה, ניתן לראות שגובה המים יעצר בנקודה מסויימת, ואז יש לבדוק סדקים במבנה, האם חומרי המילוי מלאים בכל נקודות החיבור של הריצוף.

בדיקת נזילת מים בבריכה

ניתן לבצע בדיקת נזילת מים בבריכה ללא הרס וללא שבר באמצעות מכשור מתקדם לצילום פנים של הצנרת וכן באמצעות בדיקת לחץ המים.
במקרה של נזילת מים בבריכת שחיה, ניתן לקבוע את המיקום המדוייק של הנזילה באמצעות החדרת גז לצנרת, בדיקת רטיבות בקירות הבריכה על ידי מצלמה תרמית. בנוסף, באמצעות בדיקה אקוסטית במכשור מתקדם, וכן באמצעות השחלת סיב אופטי (מצלמה פנים צנרת) לזיהוי נסדקים או השברים בצינור. לרוב זה יהיה בן חדר המכונות של הבריכה לבין הבריכה עצמה.

על ידי אבחון מדוייק של מיקום הנזילה או במקרה וזה נובע מסדקים במבנה, ניתן לתת פתרון נקודתי לבעיה ולמנוע בזבוז מיותר של מים וכסף.

שתפו אותנו!

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Facebook